Specjalista ds. sprzedaży internetowej / e-commerce

Poszukujemy osoby, która odpowiedzialna będzie za prowadzenie sprzedaży poprzez sklep internetowy i portale aukcyjne.

 

Główne obowiązki:

– obsługa oraz kontrola poprawności funkcjonowania sklepu i aukcji

– tworzenie treści, opisów, aukcji (przy współpracy z grafikiem/programistą)

– koordynowanie realizacji zamówień (wysyłka, dokumentacja, reklamacje itp)

– telefoniczna i mailowa obsługa klienta

– monitorowanie działań konkurencji i aktualnych trendów

– korzystanie z narzędzi analitycznych

– podejmowanie działań marketingowych (np. tworzenie promocji, kampanii, itp)

– koordynowanie działań związanych z social media, SEO i AdWords

– i takie takie

 

Wymagania nasze:

– doświadczenie w zakresie prowadzenia sklepu internetowego

– znajomość specyfiki sprzedaży internetowej

– ogólna wiedza i zainteresowanie reklamą, marketingiem

– samodzielność

 

Oferujemy:

– bardzo ciekawą pracę w bardzo ciekawej, dynamicznie (hehe) rozwijającej się firmie w centrum Siedlec

– kawę, fajnych kolegów i suche żarty

– ogólnie same pozytywne rzeczy

 

Prosimy o CV na biuro@agencjatekstura.pl, może być z krótkim opisem dotychczasowego doświadczenia. Można się też chwalić. Aplikuj śmiało bo jest nas za mało! 🙂