Projektowanie opakowań

Projektowanie opakowań i etykiet to sztuka równie wymagająca i ważna jak projektowanie logo. Dobrze zaprojektowane opakowanie, poza funkcją zabezpieczenia produktu, pełni przede wszystkim rolę katalizatora sprzedaży. Większość decyzji zakupowych klienci dokonują w punkcie sprzedaży lub w internecie po zobaczeniu produktu, tak więc bardzo duży wpływ na sprzedaż ma wygląd. Projektujemy opakowania i etykiety dla wszystkich możliwych produktów, niezależnie czy opakowanie ma być z kartonu, folii lub z papieru.

Proces projektowania opakowania polega na analizie produktu, konkurencji i zdefiniowaniu potrzeb grupy docelowej. Szukamy optymalnych rozwiązań dostosowania projektu opakowania do rynku, uwarunkowań, specyfiki produktu i charakterystyki konsumentów. Korzystamy z przyjętej strategii bądź oferujemy nakreślenie nowego planu komunikacji. Zajmiemy się również odświeżeniem wizerunku, logo, nazwy lub sloganu reklamowego.

Przekonaj się jak możemy zapakować Twój produkt.

Scroll Up